Aldatılan Kadınlar Anlatıyor

14 Haziran 2009 Pazar

Kadın heyecan için aldatmaz

Aldatmak, her kültürde farklı anlamlar içerse de tekeşli sistemin ve orta sınıf ahlakının geçerli olduğu toplumlarda affedilmesi zor bir `ihanet` olarak kabul ediliyor. Tarihi, neredeyse insanlık kadar eskilere dayanıyor ve mağduru da rakam veremeyeceğimiz kadar çok.... Günümüzde ise eşlerin birbirini aldatmasının nedenleri kişiden kişiye değişiklik gösterdiği gibi nedense erkeklerin kadınlara oranla eşlerini daha çok aldattığı düşünülür. Orta sınıf ahlakının geçerli olduğu gruplarda erkeklerin aldatması kolaylıkla affedilir ancak kadının aldatması genellikle gazetelerin 3. sayfalarında acı haberlerlerle son bulur. Bu sistemde kadın cezalandırılır, erkekse affedilir! Ancak farklı örnekler de yok değil... Eşi tarafından yıllarca aldatıldığını hatta iki çocuğundan birisinin kendisinden olmadığını öğrenen D.E., eşine zarar vermek yerine hakkını mahkemede aramıştı. Sosyal ve ekonomik açıdan toplumun daha üst bir kesimini temsil eden tarafta da aldatma hikayeleri son zamanlarda medyayı oldukça meşgul ediyor. `Suşi skandalı` olarak günlerce konuşulan en `yeni` aldatma hikayesinin başrol kahramanları ise iki erkek ve üç kadındı. İstanbul`daki Mori Sushi restoranının sahiplerinden Ari Duek, ortağı Emre Muratoğlu`nun eşi İrem Tuncalı ile birlikte olmuştu. Duek`in eski sevgilisi de bunu aldatılan eşe anlatınca Emre Muratoğlu eşi İrem Tuncalı`dan ayrılmış ve iş ortaklığını da bitirmişti. Ari Duek, eşi tarafından `Bu ne ilk ne de son olacak` gerekçesiyle affedilmişti. Şimdi Bodrum`da tatildeler... Araştırmalar Türkiye`de kadınların da erkekler kadar eşlerini aldattığını ortaya koyuyor. Ancak her kesimin `aldatma`ya verdiği tepkiler farklı. Mardin`de bir namus cinayetine gerekçe olarak gösterilirken, sosyetede yaşanan benzer bir olayın üstü kolaylıkla kapatılabiliyor. Evlilik terapisti İlkim Öz`e göre erkek ve kadının aldatma nedenleri farklı; `Kadın eğer eşiyle iletişim kurmakta zorlanıyorsa, cinsel sorunlar yaşıyorsa aldatabiliyor. Kadın intikam için de aldatabiliyor. Bana gelen bir vaka vardı. Erkek 5 kez aldattığı için kadın da onu 4 kez aldatmış. Bir hakkı daha kaldığını söylüyordu. Bunu bir maç olarak görüyor. Eğer özgüveni eksikse, eşiyle kişilik çatışmasına girdiyse, kendini kanıtlamak için de aldatabiliyor. Yakın bir zamanda Türkiye`de yapılan bir araştırma sonucunda aldatma oranı yüzde 50 çıktı. Kadınlar daha az aldatıyor, diye bir şey yok. Son 10 yıldır bir artış var. Ama erkekler eşlerinin kendilerini aldattıklarına inanmıyor.`
ALT SINIFTAN SEÇİLİYOR Psikiyatr Kerem Doksat, sosyal ve ekonomik açıdan üst kesimdeki insanların daha çok eşlerini arkadaşlarıyla aldatmalarına da şöyle bir yorum getiriyor: `Üst sosyal ekonomik gruplarda çevre dar. İster istemez böyle bir şey olur. Mesela Prenses Diana da eşini ilk olarak aristokrat olmayan biriyle yani seyisiyle aldattı. Bizim sosyetede de böyle şeyler olur. Evdeki çalışanla karısını aldatıp daha sonra evlenen adamlar var. Kadınlar da şoför ya da evde çalışanlardan biriyle yapabiliyor bunu. Karı ile koca arasında yaş ve kültür farkı varsa kadının onu arkadaşıyla ya da alt sınıftan biriyle aldatma riski yüksek. Bunun nedeni de intikam. Kadının aksine o gruptaki erkekler genelde arkadaşının karısıyla aldatma riskine girmez. Bunun yerine pahalı fahişelere gider ya da metres hayatı yaşar.` Psikiyatr Cem Mumcu ise kadının aldatmaya meyilli olmadığını belirtiyor: ` Kadın, erkeğe göre aldatmaya meyilli bir yaratık değil. Erkek daha meraklı. Eğer ortada patalojik bir vaka yoksa kadınlar cinsellik için aldatmıyorlar. Benim sahici bulmadığım bir şeyler oluyor bizim ülkemizde. İnsanlar bir yandan orta sınıf ahlakını korumak bir yandan sosyal, ekonomik ve kariyerleri adına mutsuz ilişkilerini sürdürmek zorunda kalıyorlar. Maddi ve manevi zarara uğramaktan o kadar çok korkuyorlar ki etraf sahte evliliklerle dolu. Son zamanlarda eşlerini aldatan kadın sayısında artış olduğu da bir gerçek...` Aynur ERDEM

ALDATILDIM VE ALDATTIM

1.5 yıl öncesine kadar evliydim.eşim beni sürekli aldatıyodu, evını, benı,herkesi,herşeyi ihmal ediyodu.ya kardeşim madem aldatıosun adam gibi aldat eline yüzüne bulaştırma en azından,bide marifetmiş gibi ''ne kadar yakışıklı bir kocan var işte bak peşimi kadınlar bırakmıo''dedi hemde annemim yani kayınvalidesinin yanında.babam eşimi köşeye çekiyo oğlum madem aldatıosun niye eline yüzüne gözüne bulaştırıosun herkes hata yapar bende zamanında yaptım ben nıye elıme yuzume bulastırmadım ben sızden torun beklerken neden bole yapıosun yazık değilmi kızıma,hanı kızımın herşeyi olucaktın. bana kızımı ısterken böyle sölemiştin seviyorum baba demıstın sımdı ne olduda degıstın dıye ve sonra düzelicem diyor ama boş laflar bunlar boşşşşşş.Evet evliliğimi devam ettirdim ama beni sokakta gören herkes kocanı şu barda su kadınla gördüm diye söylüyorlar bende erkektir yapar dıyorum yapabılecegım hıc bırsey yok evlılıgım ıcın yapılması gereken herseyı yapmıstım takıı eşime olan sevgım bıttımı acaba dıye dusunene kadar ne kadar dayanabılrdımkı..deneme yaptım başka bır erkekle bırlıkte oldum yanlıştı hemde cok yanlıs bır davranıs ama yaptım.aksam esımı gordugumde ne vıcdan azbı nede bır sevgı kırıntısı vardı 3 ay kadar boyle devam ettı ve bırgun aksam eve erken gelmesını soledım ve evlılıgımı bıtırdım.evlılık benım ıcın boyle degıldı,evlılık bı hayatı paylasmaktır,aynı evdeyken baska hayatlar baska arayıslar ıcıne gırmek degıldır.esımı aldattıgım ıcın pısmanmıyım ASLA,sadece aldatılmaya aldatarak karsılık vermek benım ıcın yanlıstır kendını kucultmektır ve allaha karsı boynum bukuk.gerıye donup baktıgımda evlılıgım boyunca hıc KEŞKEM olmıycak ve içim o kadar rahatki eşiminde benım hakkımda tek söylediği söz şudur benım yuzumede,arkamdan konustugu zamanda(ki kaç kere kulagıma geldı) BANA ÇOK GÜZEL BİR DERS VERDİ ALLAH YOLUNU AÇIK ETSİN.benden tek isteği hakkını helal et oldu aradan 1.5 yıl gecmesıne rağmen hakkımı helal edebilirmiyim bilemiyorum cünkü bana inanılması zor bir hayat yaşa

ALDATILDIM AMA SEVIYORUM, BIRAKAMAM!! M~C

BEN ONU DÜSÜNÜRKEN O BENI BELKI HATIRLAMIYOR BILE.....!Merhaba sevgili arkadaslar�Ben 18 yasinda genc bir kizim. Almanyadan geliyorum ve okuyorum. Icimi sizlere dökmek istedim cünkü gercekten cok doluyum. Beni aslinda kimsenin anlamicagini düsünüyorum, cünkü hikayenin böylesi harbi beter!! 3 Sene önce bi erkekle tanismistim. 4 ay falan beraberdik sonra ayrildik ve aradan yaklasik 1 sene gecti yine kontaga girdik. Acikcasi pek unutamamistim onu zaten. Neyse, bi süre sonra tekrar denemek istedik. Ve onu öyle seviyordumki, oda beni cook severdi, bunu biliyorum! Yaklasik 1 sene gecmisti, ve okadar baglanmistimki ona, hayaller kurardik, onun icin aglardim, ona sevgim coook daha artmisti, onsuz bi hayat düsünemez oldum ilk defa öyle duygular icerisindeydim.Ve inanilmaz mutluydum... Gün geldi, bi Cumartesi günü bulusacaktik, ve o gün bulusmayi iptal etti.ben fazla uzatmadim.Ama o günden sonra hayatim zehir oldu! Beni ARAMAZ oldu SORMAZ oldu, neden SÖYLEMEDI! �Bi durum var ama bunu sana söyleyemem, ileride duyarsin. Bana yazma arama sorma, senin hayatini maf edemem� deyip gecistiriyordu. Buda beni BITIRIYORDU! Sürekli dayanamayip yazardim, üstüne giderdim, cünkü ben ONSUZ YAPAMAZDIM YASAYAMAZDIM, BUNU BILIYORUM CÜNKÜ ONU COK SEVIYORUM!!! Aradan 1-2 hafta agecti ve bana bi mesaj yazdi! O mesaj HAYATIMI VE BENI maf etti! HICBIRZAMAN böyle bir seyle karsilasacagimi düsünmezdim. Kendisi 19 yasinda 28 yasinda alman bir kadini hamile birakmisti! Kadin 4. aya girmisdi, cocugu artik aldiramazdi ve cocuguda erkek arkadasimin parasini elde etmek icin istiyordu! Ben aldatilmistim, ama biliyordum erkeklerin genelde ihtiyaclari olan seyler var! O kadinin yüzünden BIRBIRINI DELILER GIBI SEVEN 2 INSANIN HAYATI MAF OLDU! GELECEGI ZINDAN OLDU! HAYALLERI YIKILDI! YOLLARI AYRILDI! Ama BEN onun pesini BIRAKAMADIM, OLMADI! Ona destek olmak,onun yaninda olmak istedim, O ISTEMEDI! Beni düsündügü icin, hayatima kendisini laik görmedigi icin, hayatimi maf etmek istemedigi icin BENI HAYATINDAN CIKARMAK ZORUNDAYDI, ne kadar cok sevsede! �Benim gibi insani birak, güzel hayat düzenini bozma, hayatini yasa, üzme o tatli canini� dedi, YAPAMADIM ONSUZ! Beni aramadi sormadi! Hasta oldum!Zaten zayifdim, dahada baya kilo verdim, doktorlara düstüm! Psikiyatriste yolladi beni. Saglikli düsünemiyorum artik. Cok zaman intihar gecti aklimdan! Olmadi, yapamadim belki birgün gelirde, bana döner diye. Bu cocugun dünyaya gelmesine simdi 4 ay kaldi!! Yalniz sevdigim erkekden 2 gün önce alman bi erkek daha o kadinla iliskiye girmis, yani cocuk ondanda olabilir. Ama büyük bi ihtimal ondandir diye düsünüyor kendisi, o sanki cocugu SAHIPLENMIS VE BENI UNUTMUS bile. Ama beni unutamaz o! Biz birbirimize aitiz!... Onu hep icimde yasaticam ben! UNUTMICAM VAZGECMICEM VE CABALICAM!!! HAYALLERIMIZ ve ALLAHA DUALARIM bosa gitmicek INSALLAH!!! Cok caresiz bi haldeyim, ve ne yapacagimi bilmiyorum... Sizlere tavsiyem ben basaramadim siz basarin ve: EGER BIR INSANI SEVIYORSANIZ ONA SAHIP CIKIN, ELLERE BIRAKMAYIN VE ONDAN VAZGECMEYI! EN ÖNEMLISIDE �UMUDUNUZU YITIRMEYIN� BENIMDE HALA YITIRMEDIGIM GIBI!.......... Onu elde etmek icin SAVASICAM *M~~C

ALDATILDIM

5 senelik güzel bir ilişkim vardı.Hatta bu yaz artık evlenecektik.Sanırım çok salakmışım yaa.Geçen hafta önemsiz bir tartışma sonucu ona''biraz görüşmesek,konuşmasak iyi olur'' dedim.Neyse bu esnada beni yinede arıyordu açmıyordum falan.En sonunda yani dün yeter artık dedim.Buluştuk,güzel güzel bişey olmamış gibi konuştuk.Her şey çok güzeldi.O sırada bizim saf çocuğun telefonuna mesaj geldi.Telefonuna bakmak hiç adetim değildir.Ama nedense o farklı bir tepki verdi.O an anlayamadım salağım ya ondan olsa gerek.hemen telefonu kaldırdı.Farklı bir şey konuşmaya başladı.Ben yine bişey anlayamadım hani salağım ya.Aradan 1 saat falan geçti.O an kafam biraz çalışmaya başladı ve mesaja bakmam gerektiğini sonunda anladım.Neyse telefonunu bir şekilde aldım.Kızın adı ayşeymiş.Numarasıda kayıtlı yani.Mesajda tam olarak şöyle yazıyordu.''Canım ne zaman geleceksin.Tam yarım saat oldu.Seni çok özledim.
GA_googleFillSlot("hafif-yazi");

Napıcağımı şaşırdım.Sanırım gitmem gerekiyordu.Bişeyler yapmam gerekiyordu.Ona o an hiç bişey söyleyemedim.Öyle kaldım.Aslında onun bi açıklama yapması gerekiyordu.Ama o sanki hiç bişey olmamış gibi öyle oturuyordu.
Sonra hoşçakal,geç kalma dedim ve ayağa kalktım.Anlasın diye o bana ben kalkarken yine noldu ne saçmalıyorsun ne işim olabilirki deyince.Bende sigortalar attı.Mesajı söyledim ve şimdi yazmak istemiyorum ağzıma gelen her şeyi saydım.
O ne dedi biliyormusunuz her şeyi yanlış anlıyormuşum.Sadece arkadaşıymış.Neden bütün arkadaşlarına böyle tepki verdiğimi anlayamıyormuş,dünya benim etrarımda dönmüyormuş,kendim kaybedermişim.
Bende tamam dedim kötü bir son söz söyledim ve gittim.
Aldatıldım üstüne haksız oldum.Sanırım çağın biraz gerisindeyim.Sadece arkadaşıymış.

Ben aldatıldım

Merhaba! Sanırım bu sorunu hiç duymamışsınızdır. Ben aldatıldım. Erkek arkadaşım başka birisiyle ilişkiye girdi ve ben de bunu affettim. Biliyorum çok aptalca bir şey ama affettim ve hala çıkıyoruz. Şimdi de arkadaşlarından biri ile (kız) çok yakınlar. Ben de normal olarak bu durumu çok kıskanıyorum. Ama ne yapacağımı bilmiyorum. Lütfen bana yardım edin. Uhhhhhhh! Tehlike çanları çalıyor. Pavlov'un köpek testini bilir misin? Köpek yaptığı bir şeyden sonra ceza görürse onu yapmamayı, ödül alırsa da yapmayı öğrenir. Erkekler bu konuda biraz köpeğe benzerler. Aldattıktan sonra senin takındığın tavır çok önemli. Eğer bunu hemen kabullendiysen ve affettiysen, başka bir kızla yakınlaşması çok da şaşırtıcı değil. Aldattığını sen mi öğrendin, o mu söyledi bilmiyorum ama her iki durumda da bu yanlışı affetmişsin ve onun için güvenli bir kapısın. Sana tavsiyem; bunun böyle gidemeyeceğini ona söylemen. Seninle birlikteyse sadece seninle birlikte olması gerektiğini bilmeli. Tabi ki bu senin ondan vazgeçebilme derecene de bağlı. Çünkü restini görürse ayrılabilirsiniz. Ama şunu bil ki, böyle davranmaya devam edersen, bu sadakatsizlik bir defa ile kalmaz. Bu da bir ilişkide en sakıncalı şeydir.

ALDATAN KADIN ANLATIYOR....

Aldatmak başta insana büyük zevk verse de bir süre sonra içini yavaş yavaş kemirmeye başlıyor.’’ Ben eşimi aldattım içim çok rahat,yine imkan bulsam yaparım ya da hala yapıyorum!’’diyen insan kesinlikle yalan söylüyordur.Hiç kimse hayat arkadaşını kandırmayı istemez.Sonuçta imzayı atarken eşlerin birbirine verdiği bir söz var...Bizim toplumumuzda yetişen hiçbir insan aldatmayı güzel bir olay olarak nitelendiremez ve çevresine bunu açık açık anlatamaz.İşte hikaye başlıyor... Ben Filiz,İstanbul’da yaşıyorum.Burası öyle bir şehir ki her türden insan görmek mümkün,kime güveneceğinizi,kime güvenemeyeceğinizi bu şehirde kestiremiyorsunuz.Şuan 28 yaşındayım.Liseyi bitirdiğim sene uzaktan akrabamız olan Mehmet ile evlendirildim. Severek isteyerek olan bir evlilik olmasa da ‘’Nikahta keramet vardır’’Sözünü doğrularcasına birbirimize kısa sürede alıştık.Mehmet’te ben de bir süre sonra huylarımıza alıştık,iyi bit çift olduk.Evliliğimizin ikinci yılında Mehmet’in işleri bozuldu.Eve hergün asık suratla gelmeye,en ufak bir konuda benimle tartışmaya başladı.Ben de çalışmak istediğimi söylediğimde buna karşı çıktı.Hem evi kendisi geçindirmeyi istiyordu hem de bunu başaramayınca bütün sinirini benden çıkartıyordu. Evdeki sorunlar hızla artarken üst dairemizde oturan Reyhan Hanım’ın eşi Mesut ile tesadüfen konuşma imkanımız oldu.Simaen sürekli görürdüm ama ne iş yapar,kimdir bilmezdim.Reyhan Hanım süslü bir kadındı,kocası da epey gösterişli... ARAMIZDA ÇEKİM VARDI PANTOLUNUNU PARÇALARÇASINA ÇIKARDIM.. Mesut ile konuşurken aramızda farklı bir elektrik olduğunu farkettim.Ertesi gün ve bir sonraki günler her sabah onun işe gidiş saatinde kapının önünde oyalanır oldum.Her sabah ayak üstü konuşup sohbet ediyorduk.Birgün o merdivenlerden inerken kapıyı açtım ve ‘’Mesut Bey kombimizde bir sorun var sanırım,gelip bir bakar mısınız?’’ dedim.Tedirgin bir şekilde içeriye girdi.Onun içeriye girmesiyle birlikte resmen üzerine atladım.Kendimi kaybetmişçesine adamın üzerindekileri çıkarmaya başladım.O da bana hiç karşı koymadı.Oracıkta seviştik,ikimiz içinde zevkli bir andı.Mesut giyinip bizden çıktıktan sonra aklım başıma geldi.’’Ben ne yaptım?’’ diye kendimi sorgulamaya başladım.Kendi kendime iç hesaplaşmam başladı.Saatlerce gözümü bir noktaya odaklayıp düşündüm durdum...Fakat olan olmuştu... ÖNEMLİ BİR KARAR.... Ertesi sabah kapıya çıkmadım fakat aynı saatte bu kez kapının zili çaldı.Bir de baktım Mesut karşımda dikiliyor.Beni iteleyerek içeri ve sevişmek istediğini söyledi.Oysa bir önceki gün pişmandım ve bir daha kocamı aldatmak istemiyordum.Mesut’un istekli tavırları beni baştan çıkardı ve tekrar birlikte oldum onunla...Bu ilişki bir hafta kadar sürdü.Mesut her sabah aynı saatte geliyor benimle ilişki yaşadıktan sonra çıkıp gidiyordu.O bir hafta boyunca Mehmet’in yüzüne bakamadım.Her akşam geldiğinde bir bahane uydurup erkenden yattım.Saatlerce düşündüm,’’Ben ne yapıyorum! Mehmet bunu haketti mi?’’diye...Zaten kocamın işleri gidiyordu bir de benim onu aldattığımı öğrenirse kahrolurdu adam! İş daha fazla büyümeden,konu komşunun dedikoduları başlamadan Mesut ile ilişkimi bitirdim.Zaten onun için bir maceraydım. GÖRÜŞMEYİ KESTİK... Benim ‘’Bir daha görüşmeyelim’’şeklindeki teklifimi büyük bir memnuniyetle kabul etti.Ben Mesut ile görüşmeyi kestikten sonra vicdanımın rahatlayacağını düşünüyordum ama hiçte öyle olmadı.İçimdeki sıkıntı her geçen gün artmaya başladı.Sonunda o kadar büyük bir yara halini almaya başladı ki,’’Mehmet’e anlatayım ve bu yükten kurtulayım’’diye düşündüm.Defalarca kez ona anlatmaya karar verdim fakat bir türlü yüzüne bakıp’ta ‘’ben seni aldattım’’diyemedim...Mehmet’in yara almasından,hayata daha da karamsar gözlerle bakmasından korktum.Fakat anlatmıyor olmam da onu ikinci kez aldatmam anlamına gelecekti... DELİRMİŞ GİBİYDİM... Derdimi yakın arkadaşlarımla paylaştım.Bana delirmişim gibi bakarak’’Sakın anlatma,yaşanmış ve bitmiş bir olay,bir daha yapmazsın olur biter!’’ dediler.Sanki ağız birliği etmiş gibiydiler.Hepsi aynı şeyi söyleyip duruyordu.Ama benim içimdeki sıkıntı o kadar büyüktü ki patlamaya hazır bir yanardağ gibiydim...Ne yediğim yemekten tad alıyor,ne konuştuğum insanlardan hoşnut oluyordum.En sevdiğim şeyler bile artık bana anlamsız geliyordu,yaşayan bir ölü gibiydim artık...Psikolojimin bozulduğunu farkındaydım,belki de doktora gitmem gerekli diye de düşündüm ama benim tek ilacım üzerimdeki yükten kurtulmaktı.Bitmek tükenmek bilmeyen,beni yataklara düşüren,arkadaşlarımı benden kaçıran iç hesaplaşmam iki ay kadar sürdü.Bu süre içinde Mehmet’in işleri eskisine nazaran biraz düzeldi.Artık eve geldiğinde benimle tartışmıyor,bana daha yumuşak davranıyordu.Bir akşam yemekten sonra çaylarımızı içerken ‘’pat’’ diye konuya giriş yaptım... BENİ KONUŞTURMADI.... ‘’Mehmet sana itiraf etmem gereken bir şey var;başka biriyle...’’ derken lafımı ağzıma tıkadı...’’Sakın devam etme Filiz.Ben uzun zamandır olanların farkındayım .Büyük sıkıntı içindesin,yaptıklarını tahmin edebiliyorum ...Sesimi çıkarmadım,çünkü pişman olduğunu biliyorum.Seni affediyorum ama senden tek ricam bu konu hakkında bana bir tek kelime bile söyleme!’’ dedi.Hüngür hüngür ağlayarak boynuna sarıldım.’’Ama anlatmam lazım çünkü içimi kemiren bir şeyler var.Senin gibi iyi bir koca bunları haketmiyor.Gerçekten çok pişmanım’’dedim.Fakat beni konuşturmamakta kararlıydı.Mehmet’in bu davranışı aslında benim için çok iyi oldu çünkü yaptığım yanlışı hem anlatmış,hem de anlatmamış oldum...Bir daha da onu ne aldattım,nede aldatmayı düşündüm.... Siz bu hikayede geçenlerin yerinde olsaydınız nasıl bi karar alırdınız....Erkekler Mehmet'in , bayanlar ise Filizin yerine yorum yazsınlar...
 
Toplist Arama Motoru Sitenizi Ekleyin